Mes spaudoje

Filed under: —

Lietuviai ketvirtus metus iš eilės laimėjo vieną iš „Google“ apdovanojimų

Lietuvos įmonių grupė „FCR Media“ buvo įvertinta Paryžiuje įvykusiuose prestižiniuose „Google SMB Premier“ partneriams skirtuose apdovanojimuose. Lietuviai aplenkė kitas įmones „Geriausios kokybės paskyrų klientams kūrimo ir administravimo“ nominacijoje. Šioje nominacijoje įmonė, vykdanti veiklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, nugali jau ketvirtus metus iš eilės.

Penktą kartą vykusioje „Google SMB Premier“ partneriams skirtoje metinėje konferencijoje ir apdovanojimuose buvo paskelbtos šešios nominacijos. Jose varžėsi daugiau nei 150 dalyvių iš 30 Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos šalių – Jungtinės Karalystės, Airijos, Rusijos, Belgijos, Graikijos, Rumunijos, Vokietijos, Prancūzijos, Italijos, Pietų Afrikos Respublikos ir t. t. Nominacijoje „Geriausios kokybės klientams kūrimas ir administravimas“ lietuvių įmonė aplenkė „Google SMB Premier“ partnerius iš visų šalių.

Pasak Sauliaus Vanago, „FCR Media“ įmonių grupės pardavimų ir rinkodaros direktoriaus, „Google“ apdovanojimas – puikus įrodymas ir didžiausias įvertinimas, kad įmonėje kokybės ir efektyvumo standartų kartelė iškelta į aukščiausią tarptautinį lygį.

„Kasmet „Google“ paskyras administruojančių agentūrų skaičius visame pasaulyje auga, konkurencija tampa vis didesnė. Gauti apdovanojimą svarbiausioje „Google Adwords“ nominacijoje ketvirtus metus iš eilės – tai mūsų profesionalių administratorių ir vadybininkų nuopelnas. Džiugu, kad lietuviai gali pasigirti ne tik pasiekimais krepšinio aikštelėje, bet ir interneto erdvėje“, – džiaugiasi S. Vanagas.
Vienu iš pagrindinių kriterijų renkant nugalėtoją buvo „AdWords Quality Score“ kriterijus – reklamos tinkamumas ir kokybė. Kuo jis didesnis, tuo labiau tikėtina, jog reklama sulauks daugiau vartotojų paspaudimų, o vieno paspaudimo kaina bus mažesnė. Kiti svarbūs rodikliai, leisiantys pasiekti aukštesnį „Quality Score“ rezultatą – jeigu reklamoje naudojamos „Google“ charakteristikos, o raktiniai žodžiai, kurie nurodomi „Google“ reklamoje, atitinka tuos, kurie yra įmonės interneto svetainėje.

„FCR Media“ šiemet pirmą kartą pateko ir tarp trijų geriausių nominacijoje „Aukščiausio klientų įvertinimo rinkimai“. Šioje nominacijoje įmonių veiklą tyrimo būdu vertino patys klientai.
„Šiuo metu reklamos paslaugas teikiame daugiau nei 500 įmonių. Jų skaičius per pastaruosius metus žymiai išaugo, nes interneto rinka tiek pagal apyvartą, tiek pagal perspektyvas nusileidžia tik televizijos rinkai. Iš konkrečių sričių išskirčiau transporto, turizmo, taksi paslaugas teikiančias įmones, taip pat daug reklamuojasi kavinės, restoranai, lėktuvų, keltų bilietus pardavinėjančios įmonės. Jeigu trumpai, „Google Adwords“ reklama domisi visi. Lengviau išvardinti sritis, kurios neskiria pinigų interneto reklamai“, – teigė „FCR Media“ įmonių grupės pardavimų ir rinkodaros direktorius.

http://www.15min.lt/naujiena/verslas/bendroves/lietuviai-ketvirtus-metus-is-eiles-laimejo-viena-is-google-apdovanojimu-663-408558

Telefoninės informacijos konsultantas – pagal nuotrauką

Nuo šiol informacijos konsultantą, atsakantį į klausimus, galima rinktis pagal pristatymą ir pomėgius. Speciali 1588 mobilioji aplikacija, skirta išmaniesiems telefonams su „Android“ ir „iOS“ operacinėmis sistemomis, rodo konsultantų nuotraukas ir trumpus dosjė. Bendrovė tikisi, kad dėl šios naujovės skambučių padaugės iki 1 mln. per metus.

Pasak Dianos Vinikienės, rinkos tendencijos ir atlikta analizė parodė, kad vis svarbesnis yra asmeninis kontaktas. Klientai pageidauja matyti, su kuo kalbasi, jiems įdomu, koks žmogus atsako į klausimus.
Jos teigimu, per metus informacijos numeriu 1588 vidutiniškai sulaukiama daugiau nei 500.000 skambučių, o šiemet, pristačius mobiliąją programėlę, tikimasi dvigubai daugiau užklausų – apie 1 mln.
Mobiliojoje programoje klientas gali pasirinkti konkretų konsultantą ir jam paskambinti, o po pokalbio įvertinti jo aptarnavimą.

Jeigu konsultanto darbas įvertinamas teigiamai, kitas skambutis iš to paties numerio, net neįjungus programėlės, nukreipiamas tam pačiam konsultantui. Žinoma, jeigu jis tuo metu dirba, nėra užimtas ir gali priimti skambutį.

Antrą kartą paskambinus tam pačiam konsultantui, jis sistemoje mato, kokia buvo pirmoji užklausa. Gali pasiteirauti, ar užklausa buvo sėkminga, ar pavyko surasti ieškotą vietą ar paslaugą. Klientų atsiliepimų vertinimas suteiks galimybę tobulinti pateikiamos informacijos kokybę.

Šiuo metu 1588 mobiliojoje programoje siūlomos 21 konsultanto paslaugos.
UAB „Infomedia” biuruose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje dirba daugiau nei 53 darbuotojai.
„Infomedia“ 2013 m. gavo 2,66 mln. Lt pardavimo pajamų, 9,9 % daugiau nei 2012 m., kai apyvarta sudarė 2,424 mln. Lt.

100 % UAB „Infomedia“ akcijų valdo UAB „FCR Media Lietuva“.

http://vz.lt/article/2014/3/5/telefonines-informacijos-konsultanta-galima-rinktis-pagal-nuotrauka