Remarketingas

Filed under: —

Remarketingas (pakartotinė rinkodara) – tai būdas pakartotinai pritraukti potencialius klientus (interneto svetainės lankytojus), kurie paliko svetainę, neatlikę joje jokių veiksmų.

Taikant remarketingą galima pasiekti anksčiau svetainėje apsilankiusius vartotojus ir jiems rodyti atitinkamus skelbimus visame interneto tinkle ar “Goolgle” sistemoje. Remarketingas suteikia galimybę vėl susisiekti su potencialiais klientais, kai šie išeina iš Jūsų interneto svetainės nieko neįsigiję. Suteikiama galimybė šiems lankytojams parodyti pritaikytus skelbimus, kurie juos paskatins sugrįžti į Jūsų tinklalapį ir įsigyti prekę ar paslaugą. Taigi, remarketingas, arba pakartotinė rinkodara, naudojama, kai norima atitinkamiems žmonėms atitinkamu metu parodyti atitinkamą skelbimą. Pakartotinę rinkodarą taikyti galima įvairias būdais, svarbiausi, jog būtų atsižvelgta į tinklalapio tipą, verslo tikslus ir kampanijos tipą.

Turinio tinklo remarketingas – skelbimai, rodomi svetainės lankytojams naršant žiniatinklyje.

Paieškos tinklo remarketingas (pakartotinės rinkodaros sąrašai) – skelbimai rodomi tinklalapio lankytojams, kai šie ieško informacijos „Google” sistemoje. Lankytojų pasiekiamumas didinamas papildžius raktines frazes, parinkus ir pakoregavus kainas ir parinkus tinklalapyje apsilankiusiems vartotojams atitinkamus skelbimus.

Privalumai:

  • grąžina prarastus lankytojus;
  • pasiekia potencialius klientus;
  • pasiekia labiausiai suinteresuotus pirkti klientus;
  • didina prekės svetainės/prekės ženklo patikimumą;
  • didina prekės ženklo/prekių/paslaugų žinomumą.

Dėl remarketingo paslaugų prašome kreiptis:

Agnė Nasevičiūtė | DMA divizijos vadovė

Tel. 8 (6 20) 52855 | Faks. (85) 236 1001 | agne.naseviciute@fcrmedia.lt