SEO paslaugos

Filed under: —

SEO paslaugos susideda iš keleto svarbių sudedamųjų  dalių. Pirmiausia, SEO skaidomas į vidinį SEO (on-site SEO) bei išorinį SEO (off-site SEO). Dažnai Lietuvos rinkoje susiduriama su situacijomis, kai įmonių atstovai mano, kad dirba su SEO, tačiau pasigilinus į realią situaciją, atlikus SEO auditą, paaiškėja, kad dirbama labai paviršutiniškai arba nekokybiškai.

Pirmiausia, jei dirbama su SEO, turi būti sutvarkytas vidinis SEO. Nerekomenduojame išorinio SEO, jei vidiniame palikta daug klaidų. Yra pakankamai daug kriterijų, kurie nulemia kokybišką vidinį SEO. Čia keletas jų:

1. Svetainės krovimo greitis. Tai bene vienas svarbiausių faktorių, lemiančių, ar Jūsų svetainė paruošta išoriniam SEO. Jį galite išmatuoti, remdamiesi Google developers page speed insights programa.
2. Title. Kiekvienas title kiekvienoje svetainės dalyje turi būti unikalus, susidaryti iš svarbiausių raktinių žodžių bei, žinoma, būti ne per ilgas. Taip bus vertinamas Jūsų SEO.
3. Meta descriptions – taip pat gana svarbus kriterijus SEO prasme. Juose svarbu pavartoti tinkamus raktažodžius, tačiau tekstas turi būti rišlus, o ne raktinių žodžių kratinys. Kaip žinia, jis taip pat turi būti tam tikro nustatyto ilgio. Idealiu atveju, tekstas turėtų būti patrauklus ir skatinantis spausti, nes metadescriptions – tai jūsų svetainės konkretaus puslapio paslaugos pristatymas organinėje paieškoje.
4. Sitemap (svetainės medis). Vienas svarbesnių kriterijų SEO atžvilgiu. Dažnai programuotojai „pamiršta“ sugeneruoti ir įdiegti svetainės medį. Jeigu svetainė neturi sitemap, didelė rizika, kad Google tiesiog negalės taisyklingai „vaikščioti“ po Jūsų svetainę.
5. Išsivalykite inline CSS failus. Dažnai programuotojai mėgsta prikurti begalę inline CSS ir juos palikti svetainėje. Jų dėka, svetainės krovimo greitis sulėtėja, o tai nulemia neigiamai Jūsų svetainės rezultatus organinėje paieškoje…
6. H tagai. Nepamirškite, kad H tagai turi būti konkretaus puslapio svarbiausi raktažodžiai. SEO svarbu, kad H tagai atitiktų reikiamus raktažodžius. Taip Google žinos, kas yra svarbu, ir pagal ką Jūsų svetainę reikia reitinguoti organinėje paieškoje.
7. Tvarkingi URL adresai. Jie turi būti be skaičių, klaustukų, kitų panašių simbolių. Idealiu atveju, URL turi atrodyti taip: svetainespavadinimas.lt/kategorija/subkategorija/produktas
8. WWW nukreipimas. Dažnai net optimizavus svetainę, pamirštama sutvarkyti nukreipimą. Svetainė su www ir be www turi būti nukreipiama į vieną kažkurį adresą, o ne į du skirtingus. Jei padaroma priešingai – vertinama tai kaip svetainės dublikatas. SEO tokiu atveju atlikti kokybiškai gan sunku.
9. HTML puslapio svoris turi būti ne didesnis kaip 33 KB. Kitais atvejais reikia naudoti HTML compression / GZIP.
10. Turinio dublikatai . Turinys, kurį keliate į svetainę, privalo būti unikalus. Nenaudokite nukopijuoto iš kitų svetainių. Net jeigu ir naudojate nukopijuotą, bent nepatingėkite perrašyti jo unikaliais sakiniais… Kalbant apie turinį – Google sistema labai vertina jį unikalų, niekur nanaudotą. Tad jeigu jūsų produktai, paslaugos, veikla turės atskirus nukreipimo puslapius (landing pages) su unikaliu turiniu, galite būti tikri, kad tai bus vienas didelis žingnis Google pirmo puslapio link.
11. Dažnai klientai pamiršta apie Page authority ir Domain authority. Šie faktoriai turėtų būti bent jau ne žemesni kaip 20. Jeigu jūsų titulinis puslapis turi mažesnį page ir domain authority – galite būti tikri, kad net ir užimdami organinėje paieškoje aukštą poziciją su kažkuriais raktiniais žodžiais, esate tarsi milžinas molinėmis kojomis. Norėdami turėti aukštą page ir domain authority, nesiųskite SPAM iš savo serverio bei gaukite nuorodų iš kitų svetainių, turinčių aukštesnius reitingus nei Jūs, titulinių puslapių. Tik kryptingas darbas su kokybiškomis nuorodomis leis padidinti page authority kriterijus.
12. Pasitikrinkite ir, jeigu reikia, optimizuokite serverio reakcijos laiką. Dažnai apie šį punktą tiesiog pamirštama, o jis daro nemažą įtaką svetainės krovimo greičiui.
13. Optimizuokite nuotraukas, kurias skelbiate svetainėje. Neoptimizuotos nuotraukos sulėtina svetainės krovimo greitį. Nepamirškite, kad nuotraukos turi turėti ir raktažodžius, o ne skaičių kratinius. Naudodami paveiksliukus, taip pat galite sulaukti lankytojų iš organinės paieškos.
14. Minimizuokite JavaScript – tai pagerins Jūsų svetainės greitį ir veiklą.
15. Ar Jūsų svetainė pritaikyta išmaniesiems? Ne? Vien dėl šios priežasties galite būti žemiau reitinguojami organinėje paieškoje. Net jei Jums nesvarbus organinis lankomumas, mobilioji versija reikalinga, nes dalis vartotojų ieško įmonių ir informacijos būtent per išmaniuosius įrenginius (planšetinius kompiuterius arba telefonus), o patekę į svetainę, kuri nepritaikyta patogiam naršymui, jie Jūsų paslaugų tikrai nepasirinks…
16. Google mėgsta, kad svetainėje Jūsų turinys būtų draugiškas, iškart matomas lankytojui. Jeigu svetainėje matomas ne turinys, o reklama, nuotraukos ar pan. vietoje teksto, tai vėl gi gali būti priežastis, lemianti žemesnes  pozicijas.
17. O kaip su Google my business G plius? Google mėgsta savo produktus. Tad jei turėsite sąsają su Google my business, galite būti tikri, kad gausite papildomų karmos taškų.
18. Reklamuojatės AdWords? Nepamirškite, kad kokybiškai sutvarkytas vidinis SEO bei unikalus tekstas leis sumažinti Adwords reklamos paspaudimų kainas. Ne paslaptis, kad Google vertina reklamą kokybės balais nuo 1 iki 10. Kuo aukštesnis kokybės balas, tuo mažiau mokate už reklamą AdWords.

Punktų, kurie yra svarbūs organinei paieškai vidinio SEO atžvilgiu, galima įvardinti kelis kartus daugiau, neabejotinai svarbu Robots.txt, Favicon, bei daug kitų faktorių, tačiau verta paminėti keletą išorinio SEO punktų. Išorinis SEO – tai kokybiškų nuorodų rinkimas Jūsų svetainei. Svetainės, iš kurių keliamos nuorodos, turi turėti gerus page authority rodiklius. Nuorodas galima rinkti skirtingais būdais: rašant tekstus (straipsnius) bei juos keliant į kitas svetaines bei iš tų svetainių konkrečių raktažodžių pateikiant nuorodas. Jas galima rinkti iš forumų, tinklaraščių (blogs), socialinių tinklų. Tačiau nepersistenkite. Jeigu apskritai nebuvo atliekami SEO darbai, o per mėnesį ar du surinksite keliasdešimt ar kelis šimtus nuorodų – rizikuojate, kad paieškos sistema įžvelgs klastą. O tai reiškia, kad ne tik negausite iš Google karmos taškų, bet nematysite organinės paieškos aukštų rezultatų dienos šviesoje kokius metelius kitus… Nepirkite nuorodų iš įvairių nepatikrintų užsienio šaltinių, nes dažnai jos būna nepatikimos.

O kur dar apsauga nuo nekokybiškų arba infekuotų nuorodų. Tai irgi reikia prižiūrėti ir neleisti tokioms nuorodoms teršti Jūsų svetainės, nes tokių nuorodų dėka,  galite būti nubausti ir perreitinguoti organinėje paieškoje.

Manote, kad vis dar galite viską atlikti patys? Tada šaunu – Jūs esate tikri auksarankiai. Visais kitais atvejais kviečiame susisiekti su mumis. Nemokamai atliksime SEO auditą, įvertinsime esamą situaciją, kiekvienam klientui pasiūlysime unikalius sprendimus, leidžiančius išsiskirti iš konkurentų, bei rasti savo auditorijos dalį pagal savo galimybes ir poreikius. Atliekame ne tik SEO, taipogi AdWords, Youtube, Remarketing reklamos auditą, pritaikome sprendimus, atitinkančius kliento lūkesčius. Pagaliau, esame vienintelė agentūra Lietuvoje ir Europoje, per paskutinius 6 metus laimėjusi 5 Google AdWords prestižinius apdovanojimus!

Teikiame šias SEO paslaugas:

  • Konsultuojame vidinio ir išorinio SEO klausimais;
  • Atliekame interneto svetainės SEO auditą;
  • Atliekame interneto svetainės SEO pakeitimus;
  • Rekomenduojame SEO pakeitimus, kuriuos reikia atlikti (jei nėra galimybės jų atlikti patiems);
  • Tvarkome esamus / rengiame naujus interneto puslapio tekstus tinkančius ne tik SEO bet ir įmonės pristatymui, produktų, paslaugų aprašymams;
  • Rašome, talpiname SEO tekstus;
  • Kuriame SEO nuorodų tinklą;
  • Analizuojame SEO pakeitimų rezultatus;
  • Operatyviai prisitaikome prie SEO paieškos reikalavimų pasikeitimų;
  • Stebime SEO lankomumą, pardavimus, kitus kriterijus, rūpinamės projekto įgyvendinimu;
  • Vidinį SEO atliekame visomis reikalingomis kalbomis, išorinį SEO atliekame tik Lietuvos rinkai.

Dėl SEO paslaugų prašome kreiptis:

Tel. 8 (5) 236 1000 | Faks. 8 (5) 236 1001 | reklama@fcrmedia.lt